Lucky Charms這首歌:https://www.youtube.com/watch?v=pSSivZc3FEU&list=RDpSSivZc3FEU&start_radio=1

 

Anson Seabra – Lucky Charms

安森.賽巴 幸運符麥片

 

[Verse 1]

Same ceiling, different day, oh

不同的日子,同樣的天花板

I'm awake, so

我醒著

Stay on my phone for fourteen hours again

今天也滑手機滑了十四小時

Same Lucky Charms in the same bowl

同樣的幸運符麥片在同樣的碗裡

Look for rainbows

想找彩色的麥片

But all the colors just go gray in the end

但最後所有的顏色都會褪去

 

[Pre-Chorus]

Wish I could say, wish I could say

真希望我能說,我能說

That this won't last forever

情況不會永遠都這麼糟

But every day, but every day

但每天啊,每天

It never seems to get better

情況好像都沒好轉

 

[Chorus]

I hate myself but I don't want to

我討厭我自己,但我其實不想的

I'd ask for help but I'm too strong to

我想要尋求幫助但我硬是要逞強

I got some feelings I've been fighting

我一直在跟一些內心的感受對抗著

Always hiding the truth

也把很多事藏起來不說

I hate myself but I don't want to

我討厭我自己,但我其實不想的

 

[Verse 2]

Friends say that I'm dramatic

朋友們說我太浮誇了

That I'm acting

他們說我在演

Yeah, I'm just looking for attention again

對啊,我只是又想博得關注

I never thought that this would happen

我從來沒想過事情會變成這樣

Kind of sad when

有點難過

When all you got is just a voice in your head

我只剩我腦袋裡的聲音會跟我說話了

 

[Pre-Chorus]

Wish I could say, wish I could say

真希望我能說,我能說

That this won't last forever

情況不會永遠都這麼糟

But every day, but every day

但每天啊,每天

It never seems to get better

情況好像都沒好轉

 

[Chorus]

I hate myself but I don't want to

我討厭我自己,但我其實不想的

I'd ask for help but I'm too strong to

我想要尋求幫助但我硬是逞強

I got some feelings I've been fighting

我一直在跟一些內心的感受對抗著

Always hiding the truth

也把很多事藏起來不說

I hate myself but I don't want to

我討厭我自己,但我其實不想的

I hate myself but I don't want to

我討厭我自己,但我其實不想的

 

[Bridge]

I don't wanna live my life like this

我不想像這樣活著

Going through the motions

行屍走肉

I don't wanna live my life like this

我不想像這樣活著

Always feeling broken

遍體鱗傷

 

[Chorus]

I hate myself but I don't want to

我討厭我自己,但我其實不想的

I'd ask for help but I'm too strong to

我想要尋求幫助但我硬是逞強

I got some feelings I've been fighting

我一直在跟一些內心的感受對抗著

Always hiding the truth

也把很多事藏起來不說

I hate myself but I don't want to

我討厭我自己,但我其實不想的

I hate myself but I don't want to

我討厭我自己,但我其實不想的

I hate myself but I don't want to

我討厭我自己,但我其實不想的

I hate myself but I don't want to

我討厭我自己,但我其實不想的

 

Lucky Charms 是一種美國麥片的牌子

我剛剛發現有蠻多人提供代購服務的

有興趣的話可以去看看

 

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 Silviart 的頭像
    Silviart

    Silviart的部落格

    Silviart 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()