Silence這首歌:https://www.youtube.com/watch?v=7t4qnH8tpd4

 

Before You Exit – Silence

你離去前 安靜

 

[Verse 1]

Talking

人聲鼎沸

Why's everyone always talking?

為什麼人們總是喋喋不休呢?

Noise in my head, but it’s nonsense

腦裡迴盪的雜音,毫無意義可言

I can't feel nothing

我什麼都感覺不到

Guarded

稍作保留

Don't overthink how we started

不要多想我們之間是怎麼開始的

Knew from the second you walked in

從你進門那一刻我就知道

This could be something

有什麼不一樣了

 

[Pre-Chorus]

Everybody’s looking for a love to start a riot

人們尋求愛情,好開始一場暴動

But every time I look in your eyes

但每次我看進你的眼裡

The world gets quiet

整個世界就安靜下來

 

[Chorus]

So let it go, let it fall, let it fly

放手,墜落,飛舞

We'll keep on trying

我們會繼續努力

'Cause I knew I was in love with you

因為我知道我們安靜地坐在一起時

When we sat in silence

我已經愛上你了

 

[Verse 2]

Dreaming

做夢

I'm wide awake while I'm dreaming

我做夢時清醒著

See in your eyes what you're thinking

在你眼底看見你所思所想

So please don't worry

所以請別擔心

Waiting

等你

Know that I'll always be waiting

我知道我會一直等你

Do you believe what I’m saying?

你相信我嗎?

I’m in no hurry

我不著急

 

[Pre-Chorus]

Everybody’s looking for a love to start a riot

人們尋求愛情,好開始一場暴動

But every time I look in your eyes

但每次我看進你的眼裡

The world gets quiet

整個世界就安靜下來

 

[Chorus]

So let it go, let it fall, let it fly

放手,墜落,飛舞

We'll keep on trying

我們會繼續努力

'Cause I knew I was in love with you

因為我知道我們安靜地坐在一起時

When we sat in silence

我已經愛上你了

 

[Bridge]

Sat in silence

安靜地坐在一起時

Sat in silence

安靜地坐在一起時

Sat in silence

安靜地坐在一起時

When we sat in silence

我們安靜地坐在一起時

Sat in silence

安靜地坐在一起時

Sat in silence

安靜地坐在一起時

Sat in silence

安靜地坐在一起時

When we sat in silence

我們安靜地坐在一起時

 

[Outro]

'Cause I knew I was in love with you

因為我知道我們安靜地坐在一起時

When we sat in silence

我已經愛上你了

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 Silviart 的頭像
    Silviart

    Silviart的部落格

    Silviart 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()