Jupiter這首歌:https://www.youtube.com/watch?v=Z0oEwoUSld8

 

Jupiter by Sleeping At Last

木星—終於入睡

I wrote it down in the winter of 1610

我在1610年冬天寫下這首歌

Just a secret under lock and key until then

在那之前這些只不過是被鎖著的秘密

While collecting the stars, I connected the dots

在收集星星的時候,我理解到

I don't know who I am, but now I know who I'm not

我不知道我是誰,但我知道我不是誰

I'm just a curious speck that got caught up in orbit

我只是顆充滿好奇心的塵埃,恰好被拉進軌道裡

In orbit

拉進軌道裡

Like a magnet it beckoned my metals toward it, toward it

就像磁鐵一樣,它把我的金屬拉向它,拉向它

Make my messes matter

它讓我一團糟的情況被重視

Make this chaos count

它讓我的混亂被認真看待

Let every little fracture in me

它讓我體內小小的碎片

Shatter out loud

大聲碎裂

Make my messes matter

它讓我一團糟的情況被重視

Make this chaos count

它讓我的混亂被認真看待

Let every little fracture in me

它讓我體內小小的碎片

Shatter out loud

大聲碎裂

 

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 Silviart 的頭像
    Silviart

    Silviart的部落格

    Silviart 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()